marți, 29 mai 2012

Bitch

     Să începi să fii draguț cu cine nu merită e ca fumatul,mai bine nu te-ai fi apucat niciodată! Pur și simplu am fost singura care a râs la o glumă de a ta (stai chill frate că eu râd din orice,nu te simți așa bine) și începi să te lauzi la lume că o dau bine pe lângă tine.WHAT THE F*CK !?! Cum se poate să te crezi așa importantă încât să spui că eu,care mi se freacă de tine și mi-ar fi rușine să merg în preajma ta pe stradă,o dau bine pe lângă tine? Adică ce ar trebui să însemne asta? Că eu vreau și încerc din răsputeri să fiu prietenă cu o așa personalitate ca tine,dar tu nici nu te pretezi să te uiți la mine....Doamne,evitați să tratați fraierii ca niște celebrități că veți fi tratați ca niște fani.



    Urăsc mâncătorii aștia de rahat,care ar spune orice ca să pară ei mai șmecheri...sincer,poți aprecia cât de javră e un om după nevoia lui de a mânca căcat.

6 comentarii:

  1. haha. asta a fost dur..ma regasesc in postarea ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Unii oameni se consideră mult, mult prea importanți și, din păcate, există destui proști care să le cânte în strună. Am avut și eu o colegă de genul ăsta și n-am suferit-o niciodată (nici acum n-o fac); de obicei, când vorbesc cu persoane de tipul acesta, aplic o ironie fină, subtilă și lumea râde de ei - păcat. Ei cred că râdem cu ei.
    În orice caz, ignoră oamenii ăștia. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact..ironia e cea mai buna pe langa oameni de genu'.

    RăspundețiȘtergere
  4. curand am aflat ca am facut sex cu femei pe car enici nu le cunosc, tare sau ce?
    invidia, frustrarea, prostia... cresc gramajul cacatului ingurgitat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Supraapreiera .. ce face din om .

    Mi-a placut mult de tot fraza " poți aprecia cât de javră e un om după nevoia lui de a mânca căcat."

    RăspundețiȘtergere