marți, 22 mai 2012

Planuri de vară

     Acum,în ultimele zile de mai mi-am dat seama că aștept vara cum nu am mai așteptato niciodată! Pot spune că toate lunile din 2012 au trecut extrem de repede,dar cu cât treceau mai repede cu atât stresul înainte de examen creștea și el.Am emoții groaznice și îmi e foarte frică în privința examenului,mai exact asupra notelor care vor decide unde voi continua.

     Lăsând stresul la o parte și toate cele,m-am gâdit cât de multe mi-am propus și cât de mult vreau să mă distrez vara asta.În primul rând o încep bine cu banchetul care sper din tot sufletul să fie o amintire pe cinste,și nu un eșec.Apoi pe 4 iunie,dacă e vreme bună tot orașul merge la piscină,și bineînteles că eu nu voi lipsi.Apooooi încep recapitulările,stresul și examenul.Cred că o să albesc! Abia pe 15-16 iulie pot spune că am luat și eu vacanță,după afișarea rezulatelor unde am intrat fiecare.Mă pot bucura și eu de cea o luniță și jumătate,cât mi-a mai rămas.Mi-am propus să merg foarte mult la piscină,poate pot ajunge și la mare...vreau să văd cât mai multe seriale și filme,să stau cât mai mult afară și să mă bucur (sper să fie bucurie) de începerea unui nou capitol în viața mea.

5 comentarii:

  1. si eu astept vara asta mult mult...mai mult decat tine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreun gând de-o mini vacanţă la mare, nimic?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bucură-te de vară,sunt şanse ca liceul să te dezamăgească şi/sau obosească. :]

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta la examene, si sa ai o vara frumoasa..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Repede trec examenele.. si pe mine m-a enervat sa stiu ca vara respectiva imi era pe jumatate pierduta, dar pana la urma am reusit sa ma bucur de ea. Am mers in Canada, m-am distrat, am uitat de tot si m-am intors cu forte proaspete pentru liceu. O sa vezi ca luna asta va trece extrem de repede si o sa te trezesti in august gandinndu-te la zilele putine de vacanta ramase.
    Mult succes :)

    RăspundețiȘtergere